Monday, October 31, 2011

Rindu Haziq!!

Selamat Pagi....Assalamualaikum! semoga ceria d'pagi Senen ni:-)


~Haziq~

Rindu pada my Hero terubat juga!! seminggu si Abg pulang ke kampung (sebelah usben) cuti sekolah sempena Hari Deepavali last wiken.Sampai demam si Adik Rafiq rindukan si Abg!! Semalam Abg Haziq dh selamat pulang ke pangkuan kitaorg....winddduuuuuuu sesangat! Sbb si Abg ni tak pernah berpisah lama dari ktaorg! Tinggal 2 week je lagik minggu persekolahan....dah hint2 nak tinggal di Kampung lagi. Best katanya di Kampung!! Semua yg diminta DAPAT.....apa yg tak diminta pon boleh DAPAT! Cuculah katakan... Atuk & Opah mana yg x sayangkan cucu??

Gambar bersama Atuk & Opah kesayangan Haziq...muka masam mencuka tu sila abaikan!

Hero semuanya.....mana heroin??

Tapi Opah kata.... kalau semua cucu2 Opah ada (2 org lagi hero & 4 heroin Cucu Opah & Tok yg tiada dlm gambar diatas) ni balik utk bercuti sekolah kat Kampung, Opah ngan Tok surrender nk jaga. Sebab apa? bila dah ramai2 tu...paham2 jelah kan. Mula2 jumpa baik ...pastu?? Anak Cina Makan Pengat, Sendiri Mau Ingat!! hehehe....ok.bubaii:-)







2 comments:

KhaiRin said...

kering la tekak opah kalu seme nk dok kg...

MaZnie said...

hahaha...tol tu Rin.Bukan setakat kering tekak je, kopak poket seluor Atuk! kehkehkeh....