Thursday, October 13, 2011

Jom POLLOW me!!!

SEYES!! I jeles nengok kakak redmummy tu dpt duit ribu riban dari  nuffnang tu!! bila la hagaknya saya nk merasa camgitu khan??Itulah rezeki namanya setelah dia penat bertungkus lumus & x jemu utk terus ber'blogging ni. I nak jadi cam dia gak lah!! wah....tetiba semagat berkobar2 ni!!

Sorry K.Red....jgn saman saya!! saya xde duit sebanyak k.red!! saje nk tolong publishkan utk kengkawan tgk.Sebagai bukti pd diorg!!! jgn saman saya tau:-)

Kengkawan2....apa lagi, tolong le klik kan iklan2 kat blog saya tu.Mana tau saya leh kaya cam k.Red! InsyaAllah:-) 

Kalau betul saya boleh dpt check sebanyak ini...InsyaAllah, pada yg selalu jengah blog saya ni, saya akan belanja beli tiket tambang murah AAsia tak kisah le local @ ober the sea sekalipon. saya sanggup belikan. Tp dgn syarat :- kena la sign in jadi follower saya dulu, pastu kenalah rajin mengomen & seterusnya barulah saya boleh taja tiket tu. Dgn syarat juga kalau saya dapat duit RM cam di atas....muhahahaha. (baikkkk punye marketing strategi saya kan?? ) Sedara mara, waris terdekat tidak boleh menyertai program ini....harap maklum!!

Tapi saya serius sebenarnya. Kalau le saya dapat RM sebanyak itu ...saya sanggup  tunaikan. Doa2kanlah saya semoga tak bangga diri bila saya dpt duit sebanyak itu. Oleh itu, silalah jadi kawan saya:) promote lagik!!!

ok ....gud nite:-)

4 comments:

Mrs. Norrie said...

kak red nih byk org sponsor iklan kat blog dia...semua iklan yg dia buat dibayar...

sapalah kita nih nak jadi cam dia...hehehehe

MaZnie said...

tu laa...dh rejki dia kan?? mana tau pasni ko ke nk sponsor aku buat iklan...kehkehkehkehkeh!!

dear anies said...

kalu suri rumah bleh la...ni kite dok opis..ngadap komputer tp kena wat keje bkn ngadap blog ;-)

MaZnie said...

Tp dia keja jugek kan? as sekseteri gak tu...ada gak ms terluang!! huhuhuhu