Friday, September 30, 2011

Aktivity Esok!!

Ouch…….sudah pukul 3.30 ptg:)



Korang tgh wat per?? tea time ker?? hikhikhik…


klu la kat opis saya ada org jual Cendol, ABC, Cincau, goreng pisang, kopok lekor.. perghh….. confirm tau tgh mengunyah2 nie..hahaha. tp kantin mamak kat bawak opis saya ni xde lak jual menda2 semua tu!! harap kantin je upgrade cantik ribu riban gitu!! ceh... 


x per..lupakan dulu…..

kite citer pasal activiti apa kemendenya yg saya nk buat besok?? nonton wayang?? dah layan dh ngan anak2 nengok citer smurf movie!! best korang....x caya? kenalah p tengok!! 


dah dpt ideaa:-) 
saya rasa nk jalan2 survey show house @ area rumah saya tu .....nk tgk decoration & design yg diorg buat. Konon2 nanti leh le upgrade nk deco2 utk umah sendiri kan?? hehehe
Gambar curik from en.google :)



bila agaknya dpt buat bilik secantik gini utk hero2 saya tu??

Tapinya.....encik usban dah hint2 nk p nengok bola Piala Sultan Selangor mlm esok. Veteran Selangor vs Veteran Singapore & Selangor team vs Singapore team. Aku x suke sgt team Selangor ni...maklumlah kita ni bukan orang Jati Selangor walau alamat dlm IC dah tukor beb! tp anak2 mmg org Jati Selangor le sebab deme lahir kat sini....huhu.

No comments: