Tuesday, January 25, 2011

Blogger Untung RM1 Juta

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Tetiba dtg semangat balik untuk aku menulis!!!! Sbb apa?? korang nk tau?? sbb....newspapers Berita Harian last weekens 23 Jan 2011 ada menyebut tentang 'Blogger untung RM1 Juta'...kita pon nak jugak!!! nak jadi kaya!! hehehe. Tapi biar betik??? Dgn menulis blog je pendapatan boleh cecah 1 juta ke??? tapi apa yg saya nk merepek tulis ye?? ermmmmmmmmmmmmm.....idea!! idea!!!



Sebenarnya,sejak2 anak saya dah masuk ke sekolah standard 1 dan yg sorang ke Tadika ni...bkn main sibuk lagi.Mana nk uruskan hal2 di rumah serta kerja2 yang melambak2 kat opis tuh...penat betul:)
Si Abg rileks je bila nk masuk sekolah,cuma si adik la....hari-hari menangis waktu pagi bila kami dah hantar ke sekolah. Al-Maklum adik bongsu....setakat ni la:)


Gambar Abg Haziq sempat ambil waktu sesi Sek Agama KAFA sblh ptg je...

Bulan ni juga ada majlis perkahwinan kawan sepermainan 'futsal' saya...so, ini pon salah satu dari program majlis yg kena saya hadir memberi sokongan pd dia...Tahniah Syhda!!

  My pren Wedding.... Syhda @ Klang, 9.Jan.2011


@  wedding Syhda with my best pren 'K.Oya' a.k.a ND...Nora Dol!!

                                          


2 comments:

http://aniesandyou.blogspot.com said...

benda ni bkn mustahil tp part nk jd penulis kreatif tu yg..kurengggg

MaZnie said...

betul tu....