Thursday, October 28, 2010

Movie 2010

   Lagi 2 minggu sesi persekolahan akan berakhir...kemana destinasi menarik untuk bawa anak2 berjalan ye?Paling2 cokia pon ingat nk bawa tengok Movie je...pilihan diorg opkos le nk tgk kartun....si abang dh hint2 nk tgk movie cartoon Rapunzel....si Adik tak abis2 dgn movie cartoon Toy Story 3 yg dh lepas tayang pon.hehehe....pening nk layan karenah 2 hero ni...nak layan movie kt panggung je,tak mahu beli CD.

                                     Rapunzel....Coming in November 2010

                                     Shrek yg comel,menarik dan mencuit hati...

                         Citer ni x pasti samada dh dimainkan di wayang @ tidak...

How you train your Dragon...kisah pengembaraan yg hebat

    Movie Toy Story yg ter'miss' ...cite ni yg di tunggu2 sgt oleh si Adik Rafiq.

and the best movie 2010 is The Karate Kid....Anak2 mmg happening tgk citer ni.

2 comments:

Zallyna said...

anak aku layan cartoon kat Disney channel jr....

MaZnie said...

hehehe....aku x amik cartoon disney tu...cukup Astro ceria je yg ada pn diorg dh concer TV tu.