Saturday, August 15, 2009

Coretan 3 bulan yg lepas....

Salam...

Terasa lama sudah aku tidak mencoret dlm blog ni....
3 bulan yg lepas aku terlampau sibuk.macam2 aktiviti yg tak sempat aku update.lepas aje game futsal aritu, ada beberapa lagi tournement yg aku join & handle bersama2 JK team yg lain.Antaranya :-

27 June 2009 (Saturday)
Badminton Beregu Terbuka Wanita @ Dewan Badminton USJ23 Subang Jaya.
aku patner bersama K.Jati my bespren hanya dapat raking no.4 sahaja daripada 14 team yg bertanding.



11 July 2009 (Saturday)
Hot Women Walk Hunt Wanita Proton @ Hot Springs Sg.Klah
Utk event ni aku hanya merangkap sebagai Ajk sahaja.so, aku dh ready standby di sana coz Hot Spring ni dekat dgn rumah ibu bapa mertuaku....
acara kali ni macam biasa, mcm tressure hunt bezanya peserta x perlu drive bawa kereta sendiri tetapi menaiki bas & berhenti ke station2 yg telah di pilih utk menjawap soalan2 hunt yg di berikan.Acara kemuncak tentulah 'acara makan durian'.Memandangkan musim durian masa tu.
apa2pon...perserta2 merangkap kengkawan jugak tetap sporting!! you all tetap best....
next year x tau lagi mana tempat mau terjah utk aktiviti hunt ni.....paling best K.Ani coz dialah kapitan utk event Walk hunt ni every year....syabas K.Ani!!! i' followwwwwwwwww....

8.August.2009 (Sunday) @ Karnival Sukan Akhir Interdepartment.
Netball interdeprt yg di adakan di Kompleks Sukan Panasonic (dulu di kenali Matshusita) berlangsung bersama acara2 akhir yg lain.My team (R&D Team) sekali lagi muncul juara utk kali ke-5 berturut2.this year ada 3 org muka2 baru yg menggantikan Ad,K.Zuliana (resign) & Zara (injured).Alhamdulillah....juara masih lagi milik kami!! cograt's....

No comments: